NVIDIA, “RTX Destekli Portal’ın” Lansman Detaylarını Açıkladı
Bugün NVIDIA, tüm vakitlerin en güzel görüntü oyunlarından biri olarak kabul edilen Valve’ın ikonik video oyunu Portal’a çarpıcı yeni bir görünüm ve his getirmek için tam ışın izleme, NVIDIA DLSS 3 ve daha ziyadesiyle yine tasarlanması ve lanse edilmesinin detaylarını açıkladı.
NVIDIA DLSS 3 ile performans hızlandırılırken ve NVIDIA Reflex sayesinde sistem gecikmesi en aza indiriliyor.
NVIDIA Lightspeed Studios tarafından hazırlanan RTX dayanaklı Portal, 8 Aralık 2022’de Portal’a halihazırda sahip olan kullanılar için fiyatsız olarak indirilebilir bir içerik (DLC) olarak sunulacak.
DLSS 3, RTX Takviyesiyle Portal’da 2,8 Kata Kadar Performans Artırıyor!
RTX dayanaklı Portal, yeni, NVIDIA’nın çok süratli GeForce RTX 40 Serisi grafik kartlarının inanılmaz gücünü ve NVIDIA RTX Remix modlama platformunun kapasitesini kusursuz bir biçimde örnekliyor.
Oyunun her karesi, çarpıcı tam ışın izleme, yeni, el üretimi yüksek çözünürlüklü fizikî tabanlı dokular ve yepyenileri çağrıştıran yeni, geliştirilmiş yüksek poli modellerle desteklendi.
Oyuna çarpıcı bir yeni görünüm kazandırmak için, NVIDIA DLSS teknolojisi tarafından hızlandırılan bir dizi kuvvetli grafik tekniği uygulandı. DLSS 3, 40 Serisi GPU kullanıcılarının 2,8 katın üzerinde bir performans artışı elde etmelerini sağlayarak, oyunu mahallî renderinglere kıyasla inanılmaz derecede akıcı ve hassas hale getirirken, 30 serisi GPU kullanıcıları, oyunu oynanabilir bir tecrübeye getiren DLSS 2’den faydalanabilecek.
NVIDIA, Oyuncuları 8 Aralık’ta Aperture Labs’a Geri Getiriyor
Portal’a Steam üzerinden sahip olan kullanıcılar için RTX dayanaklı Portal, 8 Aralık’ta, Portal’ın 15. yıl dönümü için tam vaktinde, RTX grafikli klasik platform oyununu modlamak için fiyatsız, resmi bir DLC olarak piyasaya sürülecek.
Oyuncular, sistem özelliklerini link üzerinden inceleyerek sistemlerinin RTX’li Portal için oyuna hazır olup olmadığını görebilirler.
NVIDIA, GeForce NOW üzerinde RTX DLC’li Portal’ı desteklemek için çalışmaya devam edecek, önümüzdeki haftalarda bir GFN Perşembe güncellemesi de yayınlayacak.
NVIDIA Lightspeed Stüdyoları Başkanı John Spitzer, “Çok sevilen oyunları güncellemek, oyunun orijinal ruhuna sadık kalırken yeni, en son teknikleri uygulama dengesini gerektirir. NVIDIA’nın Lightspeed Studios’unun Minecraft ve Quake II gibi ünlü oyunların RTX sürümleri üzerinde çalışarak kazandığı deneyim, Valve’a efsanevi oyunlarına çağdaş grafik teknikleri getirme konusunda bize güvenmesini sağladı ve NVIDIA RTX Remix, misyonu tamamlamak için bize harika aracı verdi. ”dedi.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı